کتاب هوش کارآفرینی اثر ماهان تیموری

نوشته ماهان تیموری از انتشارات آبانگان ایرانیان

کتاب هوش کارآفرینی چه سودی برای شما دارد؟
فصل اول: شما را با انتخاب و تصمیم گیری، عوامل اصلی هرکسب و کار، انواع پیگیری، انواع کار آفرینی، روش های تخصصی کارکردن، تمرکز بر روی کارها، مهارتهای سرمایه گذاری، تقسیم بندی کار و علاقه، شناسایی علاقه به هدف، ویژگی های هدف اصلی، موانع رشد کسب و کار، منتور و مزایای آن، انتخاب شریک و در نهایت جمع بندی برای شروع کسب و کار آشنا می کند.
فصل دوم: شما را با ایده و خلاقیت، نیازهای انسان (هرم مازلو، الگو گرفتن، ویژگی و راه های تشخیص فرصت آشنا می کند).
فصل سوم: شما را با طرح و محتوای کسب وکار، بخش های مشترک آن، تفاوت طرح و مدل، بوم کسب و کار و مشخصه های محصولی ارزش آفرین آشنا می کند.
فصل چهارم: شما را با ریسک و شکست، حالت و انواع ترس، مدل ذهنی بدون ترس ، قوانین نترس بودن، آموزه های شکست ، ویژگی های رهبر و کارآفرین، جلوگیری شکست و اشتباهات کارآفرینان آشنا می کند.
فصل پنجم: شما را با بازار و انواع آن ، تحلیل و درک بازار، بازاریابی کارآفرینانه،انواع بازاریابی، منابع سرمایه، شناسایی بازار هدف، چرایی شناخت رقبا، حفظ کسب وکار، انواع تبلیغات و در نهایت فروش آشنا می کند.
فصل ششم: شما را با ثبت شرکت و اقدامات لازم برای ثبت حقوقی آن، مدارک مورد نیاز و آموزش گام به گام ثبت برند آشنا می کند.
فصل هفتم: شما را با سرمایه و منابع، تفاوت تیم و گروه، تیم سازی، اولویت بندی و تفاوت آن با وظایف، معیار سنجش، فضای کار اشتراکی و مشخصات یک شریک کارآفرین، استفاده از وام و چک و اینکه چطور از تکنولوژی های رایگان استفاده کنیم آشنا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا