آموزش رایگان چاپ کتاب پرفروش– قسمت هشتم

چون قیمت مواد اولیه بالاست، کم پیش میاد که ناشر حاضر به پذیرش کتاب و سرمایه گذاری روی اون بشه و ناشری هم که حاضر به سرمایه گذاری روی کتاب میشه، با صف طولانی مشتری ها مواجه هستن و ممکنه از زمان پذیرش درخواستتون تا بررسی کتاب دو سال طول بکشه و تو این بازه زمانی انگیزه و شور اولیه خودتون رو از دست بدین.
البته وقتی ناشری روی کتابی سرمایه گذاری میکنه،د استاندارد های خودشو توی کتاب رعایت و اعمال میکنه و دیگه به شما اجازه و اختیار نمیده که توی اسم کتاب، طراحی جلد و صفحه چینی کتاب نظری داشته باشین و علاوه بر اون، نمیتونین هیچ اطلاعات تماسی از خودتون توی کتاب درج کنین و یا حتی تبلیغ یا معرفی سایر خدمات یا محصولات خودتون رو توی کتاب داشته باشید. پیشنهاد ما اینه که ناشری انتخاب کنین که حرفه ای باشه و توصیه های حرفه ای به شما بده و با شبکه های پخش در ارتباط باشه، اما بازم خودتون روی چاپ کتاب سرمایه گذاری کنید و به چشم یه سرمایه گذاری بلند مدت بهش نگاه کنین، نه صرفا یه هزینه ی گذرا.

تخصص و مهارت خودتونو بنویسین!کتاب در حقیقت کاتالوگ شماست. کتابی که بیانگر مهارت و تخصص شماست در سراسر کشور توزیع می شود و در حقیقت درامد اصلی شما از اعتباری هستش که در پی نوشتن کتاب تخصصی خودتون پیدا کردید و این باعث میشه افراد مختلف برای تهیه سایر محصولات آموزشی شما یا گرفتن مشاوره یا دریافت خدمات تخصصیتون به شما مراجعه کنن. اینجوری بگیم که درآمد های جانبی چاپ کتاب بسیار بیشتر از سود مستقیم کتاب هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا