آموزش رایگان چاپ کتاب پرفروش- قسمت دهم

بعد از آماده شدن مجوز کتابت، نسبت به هدفتون از چاپ کتاب و مقدار بودجه برای سرمایه گذاری، به روش های مختلف می تونید کتابتون رو چاپ و منتشر کنید.

در حالت اول، می تونید تو اپلیکیشن ها و وبگاه های رسمی، که نسخه های الکترونیکی کتابو ارائه میدن، نسخه الکترونیکی کتابتون رو منتشر کنید.

در این سایت ها، درصدی از فروش هر کتاب برای سایت فروشندست و بقیَش به سابتون واریز میشه. یکی از معروف ترین این سایت ها، کتابراه هستش.

در حالت دوم، میتونید کتابو با دستگاه های چاپ دیجیتال و با تیراژ محدود چاپ کنید. مثلاََ میتونید صد جلد چاپ کنید و بعد از فروش اونا،دوباره صد جلد دیگه چاپ کنید.

چاپ دیجیتال، از نظر ثبت تو رزومَتون و ثبت توی بانک های اطلاعاتی کتاب،مثل کتابخوانه ملی و از نظر کیفیت، چاپ دیجیتال با چاپ چاپخونه تفاوت زیادی نداره و مشتری متوجه تفاوت روش چاپ نمیشه.

حالت سوم، روش چاپ چاپخونَست. تو این حالت، کمترین تیراژ مقرون به صرفه، هزار نُسخَست . ناشر برای شما مراحل مختلف اداری و اجرایی رو انجام میده، حالا فرقی نداره که کتابتون چاپ دیجیتال باشه یا چاپ چاپخونه و شما نیازی به دونستن جزءیات کار ندارید.

بعد از اینکه کتاب چاپ شد، چند نسخه از کتابتون برای وزارت ارشاد ارسال میشه تا مجوز فروش کتاب صادر بشه و بعد میتونید فروش کتاب رو شروع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا